Hoe kunnen wij je helpen?


MAE Mode doet er alles aan om je meer dan 100% tevreden te stellen. Dat doen we door ervoor te zorgen dat je bij ons alles kan vinden wat je nodig hebt met de beste service.

Hier onder hebben wij de meest gestelde vragen neer gezet. Staat uw vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op of kom langs.


Bestelling en levering:
Hoe lang duurt het voordat ik mijn online bestelling in de winkel kan afhalen?
Je kunt je bestelling na 24 uur op werkdagen bij ons in de winkel afhalen. Als je een telefoonnummer of mail adres hebt ingevuld bij uw bestelling krijgt je van ons een berichtje als deze klaar ligt.


Hoe lang duurt het voordat ik mijn online bestelling in huis heb?
Wij streven ernaar om binnen 24 uur na bestellen te verzenden. Als je een mail adres heeft ingevuld bij jou bestelling krijgt je van PostNL een mailtje met de Track and Trace code. Hier kan je precies zien wanneer jou pakket bezorgd word en hoe laat je deze kan verwachten.

Ontvang ik een Track and Trace code?
Ja, je ontvangt een track and trace code. Ben je niet thuis bij de eerste leverpoging, dan wordt het bij de buren of een afhaalpunt afgegeven.

Mijn bezorging is incompleet. Hoe kan dat?
Deellevering
Het kán voorkomen dat items verschillen met levertijden en je dus verschillende pakketjes ontvangt. Van elke deellevering ontvang je apart een verzendbevestiging per e-mail.

Annulering
We doen super ons best ons assortiment up-to-date te houden. Toch kan het voorkomen dat een item even niet voorradig is of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. Mocht dat zo zijn, dan ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening.


Krijg ik een bevestiging van mij bestelling?
Uiteraard! Wanneer je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigings-mail. Niks ontvangen na 60 minuten? Check je spam! Heb je gekozen voor bezorging via PostNL dan ontvang je van ons een aparte e-mail met daarin een track&trace code, zodat je jouw pakketje 24/7 kunt volgen. Heb je gekozen voor ophalen in de winkel? Dan mailen we je als de bestelling is gearriveerd in onze winkel.

Hoe plaats ik een bestelling?
Simpel! Kom je een item tegen dat perfect past in jouw kledingkast? Klik op de blauwe balk: ‘voeg toe aan winkelwagen’. Vergeet natuurlijk niet eerst de juiste maat en eventueel een kleur te kiezen. Ben je klaar met shoppen en wil je je bestelling afronden, klik dan rechts op het winkelwagen-icoontje en vervolgens op de blauwe balk: ‘Bestelling afronden’. Volg de stappen en je bestelling komt z.s.m. jouw kant op!

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Even bellen is het handigst. Check onze openingstijden voor je belt, deze zijn te vinden onder aan de site.
Je kan ons bereiken op 0316-333095

 


Ruilen en retourneren:
Wat is het retourtermijn?
Past het gekochten item niet? Of valt deze toch niet in de smaak? Dan is retourneren mogelijk.
Dit kan binnen 8 dagen na ontvangst van je bestelling. Alleen ongedragen en ongewassen artikelen met het originele label eraan kunnen worden teruggestuurd.
De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer je jouw pakket hebt geretourneerd in onze winkel of bij een PostNL punt ontvang je binnen 10 werkdagen een retourbevestiging per e-mail.
Heb je betaald via Ideal dan storten wij het bedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.
De verzendkosten zitten hier niet bij aangezien wij het wel netjes verstuurd hebben.

Heb je betaald met een fashioncheque, dan ontvang je zodra wij jouw bestelling retour hebben ontvangen een voucher ter waarde van de gekochten artikelen. Deze voucher kunt u weer bij ons inleveren als u iets heeft besteld of in de winkel komt ophalen. De verzendkosten en retourkosten zijn hier niet bij inbegrepen.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren via een PostNL punt?
Passen mag natuurlijk, maar zorg er wel voor dat de items die je wilt retourneren verder ongedragen en in originele staat zijn. Wil je ze retourneren zorg er dan voor dat de producten nog geseald zijn en verder indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking en inclusief de eventueel bijbehorende cadeaus.
Vul de retourbon zo volledig mogelijk in en verpak deze samen met de items die je wilt retourneren. Breng jou pakket naar een PostNL punt en stuur deze terug naar ons adres. Wij betalen je na ontvangs van de retourzending zo snel mogelijk terug. Wanneer je meer met het items hebt gedaan dan noodzakelijk is voor de beoordeling of je het wilt behouden en is het product daardoor beschadigd, dan mogen wij waardevermindering in rekening brenden.

Wat is het retouradres?
Ons retouradres is
MAE Mode
Marktstraat 18
6901 AL Zevenaar


Ik wil mijn item ruilen, is dit mogelijk?
Wil je een item ruilen, dan kan dit natuurlijk ook. Dit werkt hetzelfde als het retourproces: wij sturen het nieuwe item op zodra wij de retourzending hebben ontvangen. Vergeet op de bestelbon niet de nieuwe maat in te vullen. De bestelbon moet mee terug gestuurd worden anders word het retourpakket niet goed verwerkt.

Kan ik het item dat ik wil retourneren ook in de winkel afgeven?
Dat kan zeker. Neem jou bestelbon mee voor een extra controle. Let op wij betalen u niet in de winkel terug, het bedrag aan items dat u heeft geretourneerd ontvangt u binnen een aantal werkdagen op uw rekening.
 


Producten en garantie:
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.Is je bestelling beschadigd of defect of ben je niet tevreden over een artikel en vind je dat je aanspraak maakt op garantie? Neem dan contact met ons op. Je krijgt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Ik heb een beschadigd item ontvangen dat ik online heb besteld, kan ik deze retourneren?
Onze excuses dat je een beschadigd item hebt ontvangen. Dat had absoluut niet mogen gebeuren. Natuurlijk kun je dit ook via onze winkel retourneren. Neem de bestelbon mee zodat we dit kunnen beoordelen. Je ontvangt z.s.m. bericht over de status van jou retourpakket.
 


Vragen over onze winkel:
Wat zijn de openingstijden?
Maandag:     Gesloten
Dinsdag:       10:00 - 17:30
Woensdag:   10:00 - 17:30
Donderdag:   10:00 - 17:30
Vrijdag:          10:00 - 21:00
Zaterdag:      10:00 - 17:00

1e zondag van de maand koopzondag.


Ik heb een vraag over een winkelaankoop. Waar kan ik terecht?
Je kan hiervoor in onze winkel terecht. Woont je niet in de buurt? Dan kunt ook een mail sturen of bellen met een van onze medewerkers.

Ik ben de bestelbon kwijt, wat nu?
Geen paniek! Wij kunnen deze terug vinden voor u. Om dit in vervolg te voorkomen kunt u ook een account bij ons aanmaken. Hier in zie je jou bestelgeschiedenis.
 


Betaalmogelijkheden:
Met wat voor methode kun ik bij jullie betalen?
Je kan bij ons betalen met Ideal en je kan bij ons de Fashioncheque gebruiken.

© 2020 - 2024 www.maemode-webshop.nl | sitemap | rss